fbpx
50 חודשים כיזם אמונה
12 באוגוסט 2021
אתמול הייתי בהרצאה מעוררת של עופר ינאי
27 באוקטובר 2021

היום הגעתי לתובנה בומבה- מי שקשה להשגה = יודע מה הוא שווה. ואז מכיוון שהוא מכיר בשוויו אז רוצים אותו יותר. והשאלה אם זה נכון גם בעולם הגיוס?

אתן לכם דוגמא, אני מגייס למשרת VP SALES עם ניסיון ב- B2B OR B2B2C וצריך שמועמד יגיע עם ניסיון בחברות SAAS שעשה סקייל.

לדוגמא: הראתי למנכ"ל פרופיל לינקדאין של מועמד, אמר שמעניין, רק הוא כתב את זה, לאחר שהעברתי את אותו המועמד רק בקו"ח בטרם שהוא ראה את הפרופיל בפרופיל לינקדאין- ואמר שפחות נראה לו.

האם הדעה הושפעה כתוצאה מאפקט ההילה?

כי:

אותו המועמד, אושר בלינקדאין ולא אושר בקו"ח

מרתק לא?

יאללה מוזמנים להגיב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי