היום הגעתי לתובנה בומבה- מי שקשה להשגה = יודע מה הוא שווה. ואז מכיוון שהוא מכיר בשוויו אז רוצים אותו יותר. והשאלה אם זה נכון גם בעולם הגיוס?
אתן לכם דוגמא, אני מגייס למשרת VP SALES עם ניסיון ב- B2B OR B2B2C וצריך שמועמד יגיע עם ניסיון בחברות SAAS שעשה סקייל.
לדוגמא: הראתי למנכ"ל פרופיל לינקדאין של מועמד, אמר שמעניין, רק הוא כתב את זה, לאחר שהעברתי את אותו המועמד רק בקו"ח בטרם שהוא ראה את הפרופיל בפרופיל לינקדאין- ואמר שפחות נראה לו.
האם הדעה הושפעה כתוצאה מאפקט ההילה?
כי:
אותו המועמד, אושר בלינקדאין ולא אושר בקו"ח
מרתק לא?
יאללה מוזמנים להגיב