fbpx
מיתוג החברה- 2 טעויות נפוצות
23 באוקטובר 2020
תיהיה השראה עבור הילדים שלך!
26 באוקטובר 2020

זמן גיוס ממוצע ע”פ סקר של חברת HRANK נכון ל: 2020 אורך בין 29-43 יום תלוי גודל חברה.

ברגע שהחברה היא עד 999 איש זה 29 יום.

No alt text provided for this image

אגב, התפקיד שהכי קשה לגייס זה: Full Stack

בסקר השתתפו 5297 מגייסים מ-89 מדינות.

לפרטים לגבי הסקר: https://info.hackerrank.com/rs/487-WAY-049/images/HackerRank_Tech-Recruiting-Benchmark-Report.pdf

ועכשיו משהו לגבי תפקיד ה- Full Stack שכל כך קשה לגייס ואני מניח שמי שמנסה לגייס לחברה שלו אנשים מהסוג הנ”ל יזדהה איתי

אם גויס FS תוך חודש ימים לעניות דעתי זה זמן מהיר

זמן גיוס שנע בין 2-3 חודשים הוא זמן סטנדרטי נכון לימים

למי שלא מכיר דלויט פרסמו סקר לאחר הקורונה שהראה שאנשים רוצים לזוז פחות למקום חדש ברמת ה-50% עקב המצב

מה זה אומר?

שרמת ההיענות צנחה ב-50% וגם מי שעונה המוכנות שלו לעבור צנח ב-50%

הטיימינג בעצם הפך ל – Evrething

ברגע שיש TALENT חזק – הוא מקבל מיד 5-8 הצעות

חברות חייבות להשכיל ב-3 דברים:

  1. לנוע מהר בתהליך סופר Engageable
  2. להגמיש דרישות ולאפשר יותר לימוד ואפגרייד מבחינה מקצועית ולא לחפש רק את השמות והחברות הכי נוצצות
  3. להשקיע במותג מעסיק ב-2 מדרגות:

קודם כל: inbound – הרבה פעמים ה -VP RD/CTO לא יודע לשווק ולמכור את המשרה ולעיתים אף (לצערי) מישהו מצוות ה-HR נתפס כמזלזל וכדמות מתנשאת בתהליך

כמו כן – אין על הפיניש של המנכ”ל והמוכנות שלו לתת יחס, תשומת לב, וכבוד למועמד בתהליך – דבר שיכול להיות Game Changer

ולאחר מכן: Outbound – ראשית יש מקומות שאתם חייבים להיות ושיהיו לכם ביקורות טובות כמו: Glassdoor או Theworker

כמו כן ערך ברשתות, ערך לקהל הרלוונטי ( ראו צמיחת עולם ה- Meetups, שאולי עכשיו זה הפך ל Zoomups )

השם שלכם Matters בכל מה שקשור במגנוט של הטאלנטים שהתחרות עליהם הפכה לקשה מתמיד

ועוד משהו, כדאי להכניס קורטוב של ענווה לתהליך- אנחנו לא באמת יודעים מה אנשים עוברים כשמבטלים או לא מגיעים לראיונות, וכדאי להכניס עוד אמפתיה ולא לפסול מיד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me