צריך להבין מה ה-MUST מבחינת הדרישות
בד"כ נתרכז ב-3 דברים:
1. סביבה טכנולוגית -די ברור
2. ניסיון ניהולי – מה גודל הצוות, לכמה יצמח? האם מדובר על צורך בלנהל מנהלים?
3. בכירות – מה דרגת הבכירות שמצד אחד מספקת אותנו ומצד שני וזה הדבר הכי קריטי
שזה UPGRADE עבור המועמד
עכשיו נתבונן על 3 דברים ברמה האישית:
1. התאמה מבחינת תרבות ארגונית או DNA – לא משנה כמה נכתוב על זה, זה משהו שמרגישים בבטן ובלב
2. כמה רעב יש לאותו מועמד
3. כמה הוא מתחבר לרעיון והמוצר -פקטור התשוקה
איך ניגשים לזה בכלל?
א' מבינים מהתעשיות הרלוונטיות וממפים חברות רלוונטיות ממש מחקר שוק ( בדומה לעולם השיווקי והפרודקטי )
ב' ממפים את האנשים שמתאימים – איך מגיעים אליהם? טוב זוהי כבר מיומנות ברמת הד-האנטניג, בעצם שלי, ועל זה צריך אפשר לכתוב ספר שלם
ג' מייצרים פניה מנצחת – לא חופרת מדי, עם מספיק פרטים, לא ארוכה מדי וברוח חיובי
ד' – מתחילים בפניות – לא תמיד פניה 1 תספיק, לכן צריך להכיר שיטות לפניות מגוונות שלא רק דרך לינקדאין, אלא מיילים /טלפון ורשתות חברתיות אך אם לא לקחתם הד-האנטר לסיפור, לא מציע לכם כי אז אתם פוגעים במיתוג שלכם
לסיכום: גיוס מדויק יכול להיות מהיר ומהנה או מתיש וארוך – זה הכל עניין של ניסיון, פוקוס ומיומנות