fbpx

האם תגייסו מישהו שיש לו מייל של WALLA?

Send Me Free
11 באוגוסט 2021
מה הקשר בין כריש להד-האנטר? 🤔
11 באוגוסט 2021

האם תגייסו VP Product לחברה טכנולוגית/סייבר כשהמייל האישי שלו הוא ב-WALLA? 🤔 עלה דיון מרתק בקבוצה סגורה של מגייסים בנושא, ואגב אני באמת מגייס את התפקיד הזה, את הפרטים אשים לכם בסוף המייל. לפני שתענו כדי שתראו מה כתבה Orit Waintroub החכמה שכדאי מאוד ללמוד ממנה.

"הפשטנות שבה ממהרים לקבל החלטות על מועמדיםות מעוררת בי תהיות האם הביקורת שיש עלינו כאנשי/ות מש״א אולי נכונה. יש משהו מתנשא לדעתי בפסקנות שכזו. לא מזמן הייתי בכנס ובה קולגה שאני מאוד מעריכה ביומיום סיפר כיצד שלל מועמדת לתפקיד VM (מעצבת מסחרית של תצוגות וחלונות ראווה) מפני שבראיון הזום שערך לה, הארון שלה עצמה היה לא מסודר ״כי אם הארון שלה כך נראה, כך בוודאי תיראה החנות״.
קולגה נוספת מתחום המשפטים (בכירה בתחומה) גם התפארה בפניי כיצד שללה מועמדת לתפקיד עו״ד במשרד רק מפני שבראיון גילתה שיש לה תסמונת נדירה שמצריכה בדיקות תקופתיות (הקולגה בעצמה גם סובלת מאותה תסמונת ומאוד מקפידה להיבדק תדיר) והמועמדת אמרה לה שהיא לא מטפלת כי היא מדחיקה את זה בינתיים. הקולגה הסבירה שאם המועמדת היא טיפוס שלא לוקח את עצמו בידיים זה כנראה מעיד דבר או שניים על האישיות . ופסלה אותה לתפקיד. של עורכת דין, כן?
אחרי שהשתחררתי מההלם של בכלל למה להגיע למקומות הכל כך אישיים עם מועמדת – מהתיק הרפואי של אחת ועד לארון הבגדים האישי של האחרת – יכולתי להבין למה זה נשמע להם ממש הגיוני לקבל כזו החלטה פשטנית, אבל בחיי – שלרגע לא קיבלתי את הטענות שלהם. ועד היום זה צובט לי בבטן לשמוע כאלה דברים.
בן אדם זה מכלול, ולא משהו שטוח וחד מימדי.
וידוע שהסנדלר הולך יחף (אני סמנכ״לית משאבי אנוש ומנהלת את מחלקת השכר שלנו, ואפילו בעלת תעודת חשבת שכר בכירה, ורק לעיתים יוצא לי לבדוק את התלושים של עצמי… אז???).
באותה מידה יכולתי לנחש שאותו אדון עם מייל של וואללה כל כך עסוק בעבודה שאפילו לא היה לו זמן לפתוח לעצמו מייל אישי (שוקינג), או שלא היה לו צורך בזה כי הוא מנהל את הכל דרך המייל של העבודה.
ואותה גברת עם הארון המבולגן – יש לה כזה לו״ז עמוס, וכל כך היה לה חשוב להיערך כראוי לראיון שהיא מדדה באותו בוקר את כל הבגדים שיש לה, עד שמצאה את האאוטפיט השווה ביותר, ו-וואו! סידרה את הארון רק בערב.
ועורכת הדין עם התסמונת? אולי היא פשוט מתה מפחד ממה שתגלה אם היא תיבדק?….
לגבי עצמי – יש לי התירוץ הכי מהמם – ארבעה ילדים ותפקיד מאתגר, אני מתנדבת במאה מקומות במקביל, וגם לפעמים מגיבה בפורומים של משאבי אנוש על סוגיות חשובות בעולם העבודה, וזה למה לא בדקתי החודש את התלוש שלי

לסיכום. תהיו בני אדם. או בנות חווה, מה שזורם לכםן. ותתעמקו טיפונת במכלול. בדרך כלל מגלים שם דברים מדהימים."

לגבי התפקיד – אני מחפש תפקיד של VP Product לחברת סייבר
ניסיון חובה:
3-5 שנות ניסיון בתפקידים בכירים של Product ב: Director או VP או Head of
יתרון משמעותי כחבר הנהלה – תכונה של Executive Mindset.
ניסיון ניהולי בהובלת 2-3 מנהלי מוצר לפחות.
ניסיון בחברת Deep Tech Product
יתרון בעולם: הסקיוריטי – נטוורקינג.
צמח לכיוון פרודקט מעולם הטכני: R&D, Solution-architect, Pre-sales

ניתן להגיש בפרטי או ל- emil@emil.co.il

#walla #vpproduct

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי