fbpx

באופן רשמי מבקש מהמנהלים המקצועיים לצאת מהסרט!!!

33% מהגיוסים שעשיתי מבוססים על אי הסכמה עם המנהל המקצועי
28 בדצמבר 2020
איך הופכים להיות SW Architect? ולמי זה מתאים…
28 בדצמבר 2020

אין מועמדים מושלמים – הדרישות המוגזמות יוצרות אצלכם הרבה תסכולים ואכזבות

ולא רק – הקושי להוציא טאלנטים מארגונים עלה ב- 200%
וזאת לא רק מבוסס על סקרים אלא על פידבקים שרצים במעגלים הסגורים של ההד-האנטרים.

המשרות הכי קשות וקשוחות לגיוס היום הן משרות ב- R&D לא רק אנשי פיתוח, גם אנשי DEVOPS, ולא רק בתוכנה גם בחומרה.

נדרשת עבודה אינטנסיבית של הד-האנטניג בין 100-300 שעות לסגירת משרה ב-R&D

ואני אומר לכם, הזמן היקר הזה – הורג לכם את המומנטום לצמיחה והנה כמה עצות שיעזרו לכם בלקלוט אנשים ליד:

1. להגמיש דרישות של אוניברסיטאות מוכרות > יש אנשים תותחים גם ממכללות וגם מהאוניברסיטה הפתוחה

2. להגמיש דרישות ליוצאי – 8200, ממר"ם, 81, 49, וכל המספרים מהצבא, ולא חייב שמהנדס טוב יהיה מקודד מגיל 6…

3. להגמיש למשרות מאוד קשות וספציפיות ונישתיות את הניסיון ולהצמיד מומחה מנטור בתחום שילווה את העובד למשך 3-6 חודשים.

לדוגמא: צריכים לגייס מהנדס עם ניסיון ספציפי באלגוריתם מסוים, או בחלק מסוים בפיתוח כמו: DSP, low power וכו'…

קחו מהנדס מנוסה, שבעברו נכנס לתחומים חדשים ותצמידו לו מישהו שילווה אותו ( חיצוני לארגון ) וכן תשלמו על זה כסף!!!

4. תפסיקו לפסול מועמדים על תמונות של פרופיל לינקדאין…

5. תפסיקו לפסול מועמדים שלא מוכנים לעשות את הבחינות הארוכות שזמן הגשה מהיר, ולוקחות מעל 4 שעות.

אל תחפשו את המהלך המושלם – צאו מהסרט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי