fbpx

חוויית מועמד בתהליך הגיוס = מיתוג החברה!!!

תרגילים בגיוס טכנולוגי- ככה תתכוננו לראיונות עבודה בתחום
24 בינואר 2018
איך כותבים פוסט שיווקי- 3 טיפים מדליקים
24 בינואר 2018

חוויית מועמד בתהליך הגיוס = מיתוג החברה!!!
עד כמה המנהלים המקצועיים המראיינים מודעים לזה? עד כמה אתם מודעים לזה?
אם מועמד אמר לנו: לא תודה, בחרתי בהצעה אחרת. או אתם אמרתם לו: לא תודה.
האם הוא שולח חברים? האם ממליץ או משמיץ את החברה שלכם?
אני זוכר לפני המון שנים שהיה כלל במכירות: מישהו מרוצה ימליץ לחבר 1 על המוצר שלך.
מישהו ממורמר יקניט בקרב 18 איש על המוצר שלך.
היום בעידן הרשתות החברתיות מישהו שלא מרוצה, ממורמר יכול להפיץ רעל ולהקניט לרמה שאין שליטה על כמות האנשים שיקבלו דעה שלילית על החברה שלך.
לכן חשוב מאוד להשקיע בקודם כל בחשיבה:
מה החזון שלנו?
מה המוצר שלנו?
מה המסרים שאנחנו מעבירים על החברה? ברמה מקצועית וברמה אישית.
זה כל כך קריטי.
לרוב מנהלים בכלל לא מודעים לחוקים בסיסיים כמו שאסור לשאול: כמה ילדים יש לך? יש לכם עזרה בגידול ילדים? וכו…
האם אתם מעדכנים את המועמד לגבי התהליך באופן תכוף. איפה מחלקת הHR בתמונה.

צריך להיות אמיצים ולהודות בחולשות של ארגון כדי לצמוח להיות ארגון מנצח.

מנסיון מועמדים שלא עוברים ראיונות או מסרבים לחוזה ממליצים לאנשים ברמה גבוה על החברה, לחברים וקולגות שלהם ואתם מרוויחים סוכני שטח מצוינים שיספרו טוב על החברה שלכם.

זה בדיוק הזמן לבחון את עצמכם לקראת התכניות של 2018.

אז מועמד כבר הגיע לראיון… הפכו אותו לשליח שמדבר טוב על החברה שלכם 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי