fbpx
האלגוריתם של לינקדאין – Brew360
17 בנובמבר 2025
One Link 2ALL
19 בנובמבר 2025

צ’ק־ליסט לפוסט 360-Save
(איך תגרמו לאחרים לשמור פוסט שלכם,
מה שבפועל יוביל לעליה בחשיפה, לפי האלגוריתם המעודכן)

מטרה: לייצר אות מומחיות, דיון אמיתי, ו“ערך לשמירה”.

לפני הפרסום:

נושא ליבה ברור: אחד מ־3 נושאים קבועים (למשל: Hiring Playbooks, שוק העבודה בישראל, טיפים למועמדים).

כותרת תועלתית: “איך?”, “מיפוי”, “בדיקה עצמית”, “טבלת שכר”- שיהיה שמיש.

מבנה שמירה: צ’ק־ליסט/קרוסלה/טבלה – משהו שאנשים ירצו לשמור.

אות מומחיות: נתון/דוגמא אמיתית/מיני-מחקר/ניסיון שטח.

CTA חכם: שאלה ממוקדת לדיון (לא “מה דעתכם?” אלא “איזה KPI אחד אתם בודקים לפני ריאיון סמנכ״ל מכירות ולמה?”).

ויזואל תומך: שקף אחד נקי (כותרת + 3 נקודות מפתח).

תיוג מושכל: עד 3 אנשים רלוונטיים (לא ספאם), 3-5 האשטגים ספציפיים
(hashtagRecruitingIsrael hashtagSalaryCompass hashtagVPProduct).

בזמן הפרסום

טיימינג: ימים א׳-ה׳, 08:30–10:30 או 16:00- 18:00 (שעון ישראל).

הודעה ל-3-7 חברים ספציפיים באישי: “עליתי עם טבלת X, מעניין אותך – יש מצב אתה משאיר תגובה מעמיקה? ” – מעודד דיון מוקדם איכותי באופן מכוון.

מענה מהיר לתגובות ראשונות (60 דק׳): תשובות עומק שמוסיפות נתון/דוגמה.

אחרי הפרסום (24–72 שעות)

העמקת דיון: לענות עם שאלת המשך לכל תגובה משמעותית.

פוסט תגובה/הרחבה (אם יש ביקוש): “5 KPI שעליהם מסתכלים CEO's בגיוס בכירים, שעלו מהתגובות אתמול”.

האם הוא שווה נעיצה בפרופיל של ה- Featured: להפוך את הפוסט לדף “משאבים” בפרופיל/לינק קבוע > מגדיל שמירות.

נ.ב
מעניין כמה אנשים יזהו את השגיאה בתמונה? וכמה בפועל יגיבו? וכמה יתעלמו ופשוט יגיבו באופן מעמיק לפוסט עצמו

Email Me