מטרה: לייצר אות מומחיות, דיון אמיתי, ו“ערך לשמירה”.
לפני הפרסום:
נושא ליבה ברור: אחד מ־3 נושאים קבועים (למשל: Hiring Playbooks, שוק העבודה בישראל, טיפים למועמדים).
כותרת תועלתית: “איך?”, “מיפוי”, “בדיקה עצמית”, “טבלת שכר”- שיהיה שמיש.
מבנה שמירה: צ’ק־ליסט/קרוסלה/טבלה – משהו שאנשים ירצו לשמור.
אות מומחיות: נתון/דוגמא אמיתית/מיני-מחקר/ניסיון שטח.
CTA חכם: שאלה ממוקדת לדיון (לא “מה דעתכם?” אלא “איזה KPI אחד אתם בודקים לפני ריאיון סמנכ״ל מכירות ולמה?”).
ויזואל תומך: שקף אחד נקי (כותרת + 3 נקודות מפתח).
תיוג מושכל: עד 3 אנשים רלוונטיים (לא ספאם), 3-5 האשטגים ספציפיים (hashtag#RecruitingIsrael hashtag#SalaryCompass hashtag#VPProduct).
בזמן הפרסום
טיימינג: ימים א׳-ה׳, 08:30–10:30 או 16:00- 18:00 (שעון ישראל).
הודעה ל-3-7 חברים ספציפיים באישי: “עליתי עם טבלת X, מעניין אותך – יש מצב אתה משאיר תגובה מעמיקה? ” – מעודד דיון מוקדם איכותי באופן מכוון.
מענה מהיר לתגובות ראשונות (60 דק׳): תשובות עומק שמוסיפות נתון/דוגמה.
אחרי הפרסום (24–72 שעות)
העמקת דיון: לענות עם שאלת המשך לכל תגובה משמעותית.
פוסט תגובה/הרחבה (אם יש ביקוש): “5 KPI שעליהם מסתכלים CEO's בגיוס בכירים, שעלו מהתגובות אתמול”.
האם הוא שווה נעיצה בפרופיל של ה- Featured: להפוך את הפוסט לדף “משאבים” בפרופיל/לינק קבוע > מגדיל שמירות.
נ.ב מעניין כמה אנשים יזהו את השגיאה בתמונה? וכמה בפועל יגיבו? וכמה יתעלמו ופשוט יגיבו באופן מעמיק לפוסט עצמו
Please leave this field empty.
תוכן איכותי לבחירה:
קריירה וחיפוש עבודהגיוס-סורסינג-HR
מפנק אתכם בתוכן איכותי עם אנרגיות חיוביות ?
(איך תגרמו לאחרים לשמור פוסט שלכם,
מה שבפועל יוביל לעליה בחשיפה, לפי האלגוריתם המעודכן)
מטרה: לייצר אות מומחיות, דיון אמיתי, ו“ערך לשמירה”.
לפני הפרסום:
נושא ליבה ברור: אחד מ־3 נושאים קבועים (למשל: Hiring Playbooks, שוק העבודה בישראל, טיפים למועמדים).
כותרת תועלתית: “איך?”, “מיפוי”, “בדיקה עצמית”, “טבלת שכר”- שיהיה שמיש.
מבנה שמירה: צ’ק־ליסט/קרוסלה/טבלה – משהו שאנשים ירצו לשמור.
אות מומחיות: נתון/דוגמא אמיתית/מיני-מחקר/ניסיון שטח.
CTA חכם: שאלה ממוקדת לדיון (לא “מה דעתכם?” אלא “איזה KPI אחד אתם בודקים לפני ריאיון סמנכ״ל מכירות ולמה?”).
ויזואל תומך: שקף אחד נקי (כותרת + 3 נקודות מפתח).
תיוג מושכל: עד 3 אנשים רלוונטיים (לא ספאם), 3-5 האשטגים ספציפיים
(hashtag#RecruitingIsrael hashtag#SalaryCompass hashtag#VPProduct).
בזמן הפרסום
טיימינג: ימים א׳-ה׳, 08:30–10:30 או 16:00- 18:00 (שעון ישראל).
הודעה ל-3-7 חברים ספציפיים באישי: “עליתי עם טבלת X, מעניין אותך – יש מצב אתה משאיר תגובה מעמיקה? ” – מעודד דיון מוקדם איכותי באופן מכוון.
מענה מהיר לתגובות ראשונות (60 דק׳): תשובות עומק שמוסיפות נתון/דוגמה.
אחרי הפרסום (24–72 שעות)
העמקת דיון: לענות עם שאלת המשך לכל תגובה משמעותית.
פוסט תגובה/הרחבה (אם יש ביקוש): “5 KPI שעליהם מסתכלים CEO's בגיוס בכירים, שעלו מהתגובות אתמול”.
האם הוא שווה נעיצה בפרופיל של ה- Featured: להפוך את הפוסט לדף “משאבים” בפרופיל/לינק קבוע > מגדיל שמירות.
נ.ב
מעניין כמה אנשים יזהו את השגיאה בתמונה? וכמה בפועל יגיבו? וכמה יתעלמו ופשוט יגיבו באופן מעמיק לפוסט עצמו