הבאנר שיש סביבו קונצנזוס גורף שהוא מבוקש מאוד בתקופתנו וכמה שיותר יותר טוב + 4 סיבות מדוע כדאי לעדכן לבאנר הסגול כמה שיותר מהר כשאתם רוצים לגייס!
אם אתם מגייסים עובדים, אז הדרך הקלה ביותר לקבל יותר פניות היא פשוטה
כנסו לתמונת הפרופיל שלכם לחצו על עריכה והוסיפו FRAME של HIRING
הנה 4 סיבות למה כדאי לכם לשים את המסגרת של HIRING בתנאי שאתם באמת HIRING:
1. תקווה -כולנו צריכים בתקופה הזו יותר תקווה שפותחים יותר משרות ומחפשים יותר עובדים – אז בעצם זה עושה טוב בעין ומעורר תקווה בקרב המחפשים
2. מיתוג חיובי – חברה נתפסת כצומחת יותר ככל שיש לה יותר משרות וככל שהיא יתור מדברת את זה, הכי פשוט בלי מאמץ ובחינם זה לעדכן באנר אצל אנשי HR והמנהלים המקצועיים שמגייסים אצלכם
3. גיוס חברים – לפעמים יש לכם במעגל החברים שלכם אנשים שבול מתאימים למה שאתם מחפשים, אבל הם לא חושבים לפנות אליכם אפילו, כי הם חושבים שאם יהיה לכם משהו אתם תציעו להם, אך הבאנר הזה סוג של מעדכן אותם ונותן להם HEADSUP
4. גיוס מהיר – בלי הרבה מאמצים תוכלו לקבל עוד פניות ברגע שאתם מייצרים פוסטים בעלי ערך לעוקבים שלכם, אתם לא צריכים לפרסם משרה, ברגע שאתם מעלים פוסט בעל ערך אז כבר יפנו אליכם שיראו את הבאנר הסגול
טיפ חשוב למחפשי עבודה:
לפני שאתם פונים ישירות למישהו שאתם לא מכירים מדרגה 2-3 שהוא לא חבר שלכם וראיתם את הבאנר של HIRING – מומלץ מאוד שתוודאו 3 דברים:
1. פרופיל לינקדאין מעודכן היטב כולל ניסיון ופירוט + כולל תמונת פרופיל מוצלחת – כי אין כמו רושם ראשוני
2. תוודאו האם אתם מזהים משרה ספציפית פתוחה בארגון שאתם מתאימים – פניה ספציפית יותר זוכה למענה גבוה יותר
3. תנסו לפנות דרך חבר – כולנו מעדיפים שחבר ימליץ עלינו, אז גם פה, יש אפשרות לחיבור פוטנציאלי נסו דרך חבר משותף בלינקדאין או בפייסבוק
בפייסבוק זה טריקי ומגניב לוקחים את השם של המנהל נגיד: Emil Rozenblat ומדביקים בחיפוש בפייסבוק, רואים מי חבר משותף שלי
בפייסבוק אנחנו נוטים יותר לשמור חברים משותפים מוכרים מאשר לאשר בכמויות כמו לינקדאין ואז לפנות לחבר ולבקש שיעזור לי עם אותו המנהל