בישראל יש:
6431- חברות בהייטק הישראלי
651- משקיעים
380- האבים
386- חברות בינ"ל
ב-רבעון ה-1 של 2021 נכנסו לישראל: $5.46B ( מיליארד ) השקעות
3 מיליארד היה בחודש מרץ.
ניתוח שוק מבחינת סוגי החברות:
Bootstrap – 1591
Seed- 1585
Round A- 585
Round B-294
Round C+ 295
-Established-283
Revenue Finanaced- 1595
Public-275 –
הנפקה משמעותית של SMWB- similar Web
4 התעשיות הכי חמות:
1. Cyber
2. Fintech
3. Enterprise – Data & it Infrastructure
4. Life science & health
בכל שנת 2020- הושקעו בארץ 10.35B$ – כאשר הייתה האטה משמעותית בשל הקורונה, ואנחנו רואים איך כבר ברבעון ה-1 אנחנו מתעוררים
ויש עוד מספר חברות משמעותיות בדרך להנפקה, שוקל להתחיל להביא לכם שיעורים עם מומחים במסחר מניות
בעקרון מה שקורה שמלא סטארטאפים מגייסים סכומי כסף משמעותיים גם גיוסי SEED וגם גיוסים של ROUND A – זה אומר שיש להם צורך לצמוח באופן אגרסיבי תוך זמן קצר.
תפקיד משמעותי מאוד לצמיחה במידה ואין פונקצייה HR הופכת להיות ה- Head of HR שצריכה להבין בתשתיות HR וב-Talent Aquasition
וחברות שעיקר הלקוחות שלהם נמצאים בשוק האמריקאי > והלקוחות הם Enterprise משקיעים משאבים גדולים להביא
VP Marketing/Head Of marketing
תותחים שיבנו את המערך הנכון כדי שיוכל ולהזרים לקוחות פוטנציאלים חדשים.
אגב אני אישית מגייס עכשיו 2 תפקידי Marketing בכירים, וכנראה ה-3 בדרך 😉
כמובן תודה ללינקדאין שפתחו את האפשרות לייצר פוסטים של 3000 תוים
יש קושי מאוד גדול לגייס אנשי RD בשל כמות הכסף הגדול שנכנס להייטק הישראלי וחברות חייבות להשקיע ב-3 אפיקים:
1. שימור עובדים ויצירת ערך לעובדים באופן מהותי – לדוגמא להכניס פלטפורמת Personalized employee development platform – מי שרוצה המלצה שיפנה אלי.
2. מיתוג מעסיק- אתר מקצועי, מנגנון שיווק אוטומטי סופר מקצועי, וידאו מרקטינג וכו'… – די חובה.
3. תהליך מהיר וחשיבה יצירתית בגיוס – אז מי שחושב שאנשים יבואו ויעשו מבחני בית ארוכים, מלא ראיונות טכניים מבלי שאתם ממותגים היטב, אתם טועים. אתם חייבים לדעת לגייס מהר ולראות מה ניתן להוציא לאוט-סורס ואיך לייצר מערך פיתוח פנימי שמצמיח אנשים בתחילת הדרך ולחשוב כבר שנה קדימה.
אהבתם? תקליקו פעמיים על המפרשית או פשוט תעשו לייק או תגיבו תשאלו שאלות
ואח"כ אספר לכם גם על התפקיד הכי נחשק לפי דעתי שמתבשל עקב המצב 💪
ע"פ https://lnkd.in/d6nWMkG >
בישראל יש:
6431- חברות בהייטק הישראלי
651- משקיעים
380- האבים
386- חברות בינ"ל
ב-רבעון ה-1 של 2021 נכנסו לישראל: $5.46B ( מיליארד ) השקעות
3 מיליארד היה בחודש מרץ.
ניתוח שוק מבחינת סוגי החברות:
Bootstrap – 1591
Seed- 1585
Round A- 585
Round B-294
Round C+ 295
-Established-283
Revenue Finanaced- 1595
Public-275 –
הנפקה משמעותית של SMWB- similar Web
4 התעשיות הכי חמות:
1. Cyber
2. Fintech
3. Enterprise – Data & it Infrastructure
4. Life science & health
בכל שנת 2020- הושקעו בארץ 10.35B$ – כאשר הייתה האטה משמעותית בשל הקורונה, ואנחנו רואים איך כבר ברבעון ה-1 אנחנו מתעוררים
ויש עוד מספר חברות משמעותיות בדרך להנפקה, שוקל להתחיל להביא לכם שיעורים עם מומחים במסחר מניות
בעקרון מה שקורה שמלא סטארטאפים מגייסים סכומי כסף משמעותיים גם גיוסי SEED וגם גיוסים של ROUND A – זה אומר שיש להם צורך לצמוח באופן אגרסיבי תוך זמן קצר.
תפקיד משמעותי מאוד לצמיחה במידה ואין פונקצייה HR הופכת להיות ה- Head of HR שצריכה להבין בתשתיות HR וב-Talent Aquasition
וחברות שעיקר הלקוחות שלהם נמצאים בשוק האמריקאי > והלקוחות הם Enterprise משקיעים משאבים גדולים להביא
VP Marketing/Head Of marketing
תותחים שיבנו את המערך הנכון כדי שיוכל ולהזרים לקוחות פוטנציאלים חדשים.
אגב אני אישית מגייס עכשיו 2 תפקידי Marketing בכירים, וכנראה ה-3 בדרך 😉
כמובן תודה ללינקדאין שפתחו את האפשרות לייצר פוסטים של 3000 תוים
יש קושי מאוד גדול לגייס אנשי RD בשל כמות הכסף הגדול שנכנס להייטק הישראלי וחברות חייבות להשקיע ב-3 אפיקים:
1. שימור עובדים ויצירת ערך לעובדים באופן מהותי – לדוגמא להכניס פלטפורמת Personalized employee development platform – מי שרוצה המלצה שיפנה אלי.
2. מיתוג מעסיק- אתר מקצועי, מנגנון שיווק אוטומטי סופר מקצועי, וידאו מרקטינג וכו'… – די חובה.
3. תהליך מהיר וחשיבה יצירתית בגיוס – אז מי שחושב שאנשים יבואו ויעשו מבחני בית ארוכים, מלא ראיונות טכניים מבלי שאתם ממותגים היטב, אתם טועים. אתם חייבים לדעת לגייס מהר ולראות מה ניתן להוציא לאוט-סורס ואיך לייצר מערך פיתוח פנימי שמצמיח אנשים בתחילת הדרך ולחשוב כבר שנה קדימה.
אהבתם? תקליקו פעמיים על המפרשית או פשוט תעשו לייק או תגיבו תשאלו שאלות
#israelistartupnation