fbpx

הגבלת 100 פניות חייבת להפוך אתכם ליצירתיים בגיוס טאלנטים- 7 עצות

ניקוי רעלים, להיות בשמחה, ו-100 פניות בשבוע ההגבלה החדשה של לינקדאין
26 באפריל 2021
אתם יודעים מה זה סינדרום האינסטלטור?
27 במאי 2021

לא יודע אם שמתם לבד, אני מניח שכן – ללינקדאין יש הגבלה חדשה

– 100 פניות בשבוע לאנשים חדשים

– וזה אומר > כאב ראש אחד גדול לכל המגייסים, ההד-האנטרים, צוותי הגיוס וחברות שצריכים למלא את המלאי גיוסים. אז מה עושים, תכלס את כל הדברים שאמרו כבר לפני 3 שנים ודחיתם עד היום וזה:

1. להשקיע באתר פצצה – אתר הארגון הוא החזות שלו, ומועמדים נכנסים לבדוק עליו, זה משהו שמחייב השקע ברמה מאוד גבוה שיהיה ברור מה המוצר, איך אתם עושים טוב לעולם, למה דווקא אתם, קייס-סטאדיס, עובדים מרוצים, ממש אתר שיהיה לא רק Customer Facing אלא גם Talent Facing.

2. תהליך מהיר- אם מגיע כבר מועמד 1, והוא מגיע – ואתם לא יכולים תוך 2-3 ימים להחתים אותו, אתם לא בנויים לגיוס ה-סופר מהיר שמתבצע היום. ( גם שבוע זה בסדר, אך ככל שתהיו מהירים יותר, תצליחו יותר )

3. גמישות – כולם רוצים לקבל את המועמדים שהם Plug&Play שיודעים הכל, שולטים בהכל ואין להם מה ללמוד, רק להכנס ולכתוב קוד- אין כזה דבר!!! המועמדים האלו או שמרוצים, או משומרים, או רוצים תפקיד קריירה מתקדם יותר או רוצים ללכת לפייסבוק, גוגל, אמזון וכו'… אם אין לכם גמישות למנטורינג והצמחה – יקח לכם מלא זמן לגייס.

4. כשאין ברירה אין ברירה– צריך לבחון פתרונות Outsource בחו"ל -אוקראינה, בולגריה, רומניה, ליטא, רוסיה – מניח שיש עוד מקומות, ואני לא מאמין שאני מוציא עבודה מחוץ לישראל, אך לפעמים אין ברירה.

5. להקים יחידת Academy Labs – כל ארגון צריך להסתכל 2-5 שנים קדימה ולהתחיל לקלוט Jr. אחרי התואר, שיכנסו ל-3 חודשי טחינה ועבודה סזיפית קשה של לימוד וכו'… ברמת מכללה פרקטית סופר מתקדמת וככה יעשו אפסקייל משמעותי, וגם הביקוש של Jr. לתפקידים הוא אדיר.

6. מבחנים– מבחנים – מבחנים- יש בעיה ברמת ה-80% ( זרקתי מספר כן, אולי יותר אולי פחות ) אם מבחנים שחברות עושות למהנדסים כי הרי איך הגיוני שמישהו לא עבר ב-4 מקומות מבחן טכני ובמקום 5 הפך לתותח על, ולא במקרה, המקום ה-5 נבחרה בין 20 החברות המובילות בישראל.

7. מחוץ לקופסא– אם לא תהיה חשיבה מחוץ לקופסה ברמת קמפיינים, ברמת דברים שמייצרים Engagement אז וואלה – אתם לא תבלטו. הנה דוגמא.

לכו למרכז כלשהו שיש שם מלא עובדים בזמן ארוחת צהריים, לא עכשיו שיש הפצצות וכו'… אלא שהדברים ירגעו, תביאו איזה 2 דובים ענקיים שיחלקו פליירים שמחלקים גלידה שווה חינם כמו לג'נדה/אלדו וכו'… בנקודה מסוימת, שם באתר תרימו סייט של החברה שלכם, ואנשי הגיוס והסורסרים שלכם יתנו להם גלידה > ולא ידברו בנושא גיוס כלום. צריך לחשוב על אסטרטגייה חכמה מאוד שמחברת בין שטח לאונליין.

קיצור יותר מתמיד זה הזמן להיות יצירתיים!!! למה? כי פשוט כבר אין ברירה!!!

Email Me