fbpx

אתמול הייתי בת"א ופגשתי 4 מהלקוחות שלי

דברתי עם מהנדס תותח ששוקל לעזוב מקום עבודה לאחר זמן קצר בלבד
20 בדצמבר 2021
כשעובדים קשה, במיוחד בהייטק, אנשים נפגעים
20 בדצמבר 2021

 כל אחד בתחום אחר,נישה אחרת, עולם אחר ואני יוצא עם 4 תובנות מהמפגשים…

1. אני סוגר משרות מהר ומדויק יותר ככל שהיזמים והמוצר שלהם יותר מדי אלי והם זורמים ומשתפים איתי פעולה.

תובנה 1: ככל שהמנכ"ל וצוות הפאונדרים משדרים אנרגיות טובות בשילוב מקצועיות ללא פשרות, מבינים את השוק, המגבלות, האפשרויות ומקבלים דעת מקצועית בצד הגיוסי – זה מסוג החברות שאני רוצה לעבוד איתם, מסוג החברות שכדאי לכם לעבוד בהם ומסוג החברות שיצליחו!

2. ב-16:00 סיימתי פגישה עם לקוח נוסף ואני מחפש בית כנסת, אז המנכל עזר לי למצוא בית כנסת קרוב בגוגל ופשוט הלכתי מהמשרד 8 דקות ברגל, אזור יגאל אלון.

תובנה 2: לא משנה איפה אתם נמצאים, כמה קשה עובדים, פגישות, מעברים וכו'… אלא תוותרו על מה שהוא MUST באידיאלים והאמונה שלכם. כיף גדול היה פשוט שעה שלמה להתנתק להתפלל מנחה, לקרוא קצת תהילים, ערבית.

3. בדרך למכונית בשביל להניע את הרכב ללקוח ה-4 והאחרון, 1730 כבר שעון ת"א, הולך ברגל רואה חנות צעצועים… באמצע שיחת טלפון מייעץ למועמד מה לעשות ( תכלס הפנתי אותו למנטורינג קריירה עם מיכל מירוני, כי זה הכי נכון עבורו ) וקונה לגו לילדים שלי.

תובנה 3: שעושים ביזנס ונשאבים לתוך הצמיחה והעשייה תמיד שבראש יהיו הילדים והמשפחה שלך וקריטי לא לתת להם מתנות כי אתה מפצה על העדרות שלך, אלא לתת מתנות על הישגים והשתדלות שלהם

4. מגיע ללקוח אחרון ב-18 בערב בת"א, המנהלת HR: "אמיל אנחנו מתרגשים לפגוש אותך איזה כיף שבאת… ואוו אבל אני לא יודעת אם אני יכולה להרשות לך להסתובב אצלנו במשרד, שלא יפנו אליך עובדים לגבי משרה אחרת אח"כ בלינקדאין 🤣"

"אל תדאגי, לקוחות שעובדים איתי יש להם חסינות"

תובנה 4: לא משנה כמה אתם מצליחים, מוכרים, ידועים, מובילי דעה או נושא, תמיד בחרו בענווה, שמחה ולהיות בגובה העיניים

כמובן שלא הגעתי בידיים ריקות ללקוחות והם קבלו ממני מתנה, ספר תהילים עם השם האישי מוטבע על הכריכה, אני מאמין שיש אין סוף שפע עבורנו בשמיים וכל מה שצריך זה את המפתח הנכון בשביל להוריד אותו- תהילים, זה המפתח.

4 תובנות מוגש לכם באהבה גדולה ותודה לכל מי שעוצר אותי ברחוב, בבית כנסת, במשרדי הלקוחות ואומר שלום ומעדכן שהוא עוקב אחרי 😃

#livetoinspire

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי