fbpx

הגבלת 100 פניות חייבת להפוך אתכם ליצירתיים בגיוס טאלנטים- 7 עצות

ניקוי רעלים, להיות בשמחה, ו-100 פניות בשבוע ההגבלה החדשה של לינקדאין
26 באפריל 2021
אתם יודעים מה זה סינדרום האינסטלטור?
27 במאי 2021

לא יודע אם שמתם לבד, אני מניח שכן – ללינקדאין יש הגבלה חדשה

– 100 פניות בשבוע לאנשים חדשים

– וזה אומר > כאב ראש אחד גדול לכל המגייסים, ההד-האנטרים, צוותי הגיוס וחברות שצריכים למלא את המלאי גיוסים. אז מה עושים, תכלס את כל הדברים שאמרו כבר לפני 3 שנים ודחיתם עד היום וזה:

1. להשקיע באתר פצצה – אתר הארגון הוא החזות שלו, ומועמדים נכנסים לבדוק עליו, זה משהו שמחייב השקע ברמה מאוד גבוה שיהיה ברור מה המוצר, איך אתם עושים טוב לעולם, למה דווקא אתם, קייס-סטאדיס, עובדים מרוצים, ממש אתר שיהיה לא רק Customer Facing אלא גם Talent Facing.

2. תהליך מהיר- אם מגיע כבר מועמד 1, והוא מגיע – ואתם לא יכולים תוך 2-3 ימים להחתים אותו, אתם לא בנויים לגיוס ה-סופר מהיר שמתבצע היום. ( גם שבוע זה בסדר, אך ככל שתהיו מהירים יותר, תצליחו יותר )

3. גמישות – כולם רוצים לקבל את המועמדים שהם Plug&Play שיודעים הכל, שולטים בהכל ואין להם מה ללמוד, רק להכנס ולכתוב קוד- אין כזה דבר!!! המועמדים האלו או שמרוצים, או משומרים, או רוצים תפקיד קריירה מתקדם יותר או רוצים ללכת לפייסבוק, גוגל, אמזון וכו'… אם אין לכם גמישות למנטורינג והצמחה – יקח לכם מלא זמן לגייס.

4. כשאין ברירה אין ברירה– צריך לבחון פתרונות Outsource בחו"ל -אוקראינה, בולגריה, רומניה, ליטא, רוסיה – מניח שיש עוד מקומות, ואני לא מאמין שאני מוציא עבודה מחוץ לישראל, אך לפעמים אין ברירה.

5. להקים יחידת Academy Labs – כל ארגון צריך להסתכל 2-5 שנים קדימה ולהתחיל לקלוט Jr. אחרי התואר, שיכנסו ל-3 חודשי טחינה ועבודה סזיפית קשה של לימוד וכו'… ברמת מכללה פרקטית סופר מתקדמת וככה יעשו אפסקייל משמעותי, וגם הביקוש של Jr. לתפקידים הוא אדיר.

6. מבחנים– מבחנים – מבחנים- יש בעיה ברמת ה-80% ( זרקתי מספר כן, אולי יותר אולי פחות ) אם מבחנים שחברות עושות למהנדסים כי הרי איך הגיוני שמישהו לא עבר ב-4 מקומות מבחן טכני ובמקום 5 הפך לתותח על, ולא במקרה, המקום ה-5 נבחרה בין 20 החברות המובילות בישראל.

7. מחוץ לקופסא– אם לא תהיה חשיבה מחוץ לקופסה ברמת קמפיינים, ברמת דברים שמייצרים Engagement אז וואלה – אתם לא תבלטו. הנה דוגמא.

לכו למרכז כלשהו שיש שם מלא עובדים בזמן ארוחת צהריים, לא עכשיו שיש הפצצות וכו'… אלא שהדברים ירגעו, תביאו איזה 2 דובים ענקיים שיחלקו פליירים שמחלקים גלידה שווה חינם כמו לג'נדה/אלדו וכו'… בנקודה מסוימת, שם באתר תרימו סייט של החברה שלכם, ואנשי הגיוס והסורסרים שלכם יתנו להם גלידה > ולא ידברו בנושא גיוס כלום. צריך לחשוב על אסטרטגייה חכמה מאוד שמחברת בין שטח לאונליין.

קיצור יותר מתמיד זה הזמן להיות יצירתיים!!! למה? כי פשוט כבר אין ברירה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Email Me
פתח צ'אט
התחל/י שיחה
היי