אך לפני זה קבלי את הסיפור של ד"ר פיל:
ד"ר פיל הוא פסיכולוג משפחתי, סוג של סופר נני, עם תכנית טלויזיה מפורסמת, ספרים וכו'…
הון עצמי של 95 מיליון דולר. כמו שאומרים: לא פראייר. הנה תמונה שלו 🙂
שהוא מתיישב לאכול במסעדה באריזונה, כל פעם ניגשים אליו אנשי השקעות
בנושא הנפט ומציעים להשקיע במקורות חדשים וכו'..
הוא שואל אותם: " ומה איתך? אתה מושקע בזה?"
היזם אומר שכן
" אוקיי, תתקשר עכשיו למנהל חשבון הבנק שלך, ונעשה שיחה לייב,
אם בחשבון שלך יש את הסכום שאתה רוצה שאני אשקיע, עכשיו אני שם את הכסף על השולחן"
האיש אומר, תראה, אהה, בההה, זה בתהליך וכו'…
" אוקיי, אז שתסיים את התהליך דבר איתי"
שואל האיש את ד"ר פיל, הרי באתי אליך עם חליפה של הוגו בוס,
שעון של רולקס, ופרארי חונה בחוץ- כל הסממנים בחוץ, מעידים על הצלחה.
למה זה לא משכנע אותך? ד"ר פיל ענה לו:
"אלו לא סממני הצלחה, אלו החובות שלך"
ועכשיו אני הולך להציל את הביזנס שלך אחת ולתמיד קבלי:
1. מדד מהימנות גבוה-
אני מוכן להקשיב למישהו בתחום מסוים שהצליח
והגיע ליעדים שאני רוצה להגיע אליהם.
אותו המישהו הגיע לפחות 3 חודשים רצוף להצלחה– עקרון העקביות
2. מדד הלוגיקה–
האם הבן אדם מסוגל להסביר את דעתו באופן לוגי ומבוסס נתונים המגובה
ב: מחקרים / מקורות / קייס סטאדיס ושיש לזה אחיזה במציאות.
כמובן: אם הוא מוכן להראות לך בלייב את העו"ש שלו- אז זה סימן שכדאי להקשיב לו.
כי מה שקורה בפועל:
הד-האנטרים מקבלים עצות
על הביזנס שלהם מ: האישה, האח, הדודה, הקופאית בסופר,
הפסיכולוג, השכן, אפילו הד-האנטרים אחרים שאין להם את התוצאות וההישגים
שההד-האנטר המתייעץ רוצה להגיע.
לדוגמא:
"הסלוגן שבחרת לעסק לא נראה לי" – אמרה הדודה.
"הצבע של הלוגו שלך כהה מידי" – אמרה האחיינית שעכשיו לומדת עיצוב גרפי במכללה למנהל.
"לא ניתן לסגור לקוחות עם מקדמה " – הד-האנטרית שעושה במקביל ייעוץ אישי,
קאוצ'ינג, NLP, ליווי בקריירה, ייעוץ ארגוני ובקושי מגרדת את ה-10-12K בחודש.
"לבקש 150% על השמה זה הרבה מדי" – מנהלת מש"א, חברה וותיקה, שעובדת במפעל מתכת כבר 20 שנה.
אלו רק דוגמאות, אני בטוח שיש לך עוד…
מוזמנת להגיב פה או לשלוח לי למייל: Emil@emil.co.il